Gå til hovedindhold
Bliv medlem Menu

Skal vi lige trække vejret og lave en strategi?

Videoprojekter, der slår igennem, har oftest baggrund i en veldefineret strategi - også når resultatet virker både spontant og autentisk.

Mennesker

Alexander Aude

Alexander Aude

nn

Alexander Aude
Leder af filmafdelingen hos contentbureauet Brand Movers med mange års erfaring som filmproducer, konceptudvikler og instruktør.


Alexander har blandt andet været ansat hos Kunde & Co, BBDO Worldwide, Chimneygroup, og arbejdet for kunder som Mærsk, Novo Nordisk, Arla, Danske Spil, Nickelodeon, DFDS, Fritz Hansen, Bestseller og Røde Kors.


”Vi skal lave mere video content!”

En sætning, der ofte ytres rundt omkring i kommunikations- og marketingafdelinger, og medarbejderne kaster sig over opgaven uden væsentlige strategiske overvejelser og producerer film, som var der ingen i morgen.

Det er næppe den rigtige tilgang til video content. Alexander Aude taler for, at vi lige skal trække vejret og investere tid i at lave en strategi.

En strategi, der afspejler refleksioner over blandt andet budskab, målgruppe, hvad man vil opnå og under hvilke rammer produktionen kan udfoldes, kvalitet kontra kvantitet osv.

Alexander giver sit bud på videomarketing i dag med et koncentrat af, hvordan man kan etablere sin strategi, krydret med subjektive synspunkter på ”godt” videoindhold.