Gå til hovedindhold
Bliv medlem Menu

Strategisk kommunikationsplanlægning med Balanced Scorecard  

Pelle Nilsson fra Resonans Kommunikation viser, hvordan du kan planlægge og styre effektiv kommunikation med et nemt værktøj.  

Bliv klogere på, hvordan du kan sikre en strategisk, målbar kommunikation, der har fokus på din organisations behov.  

Balanced Scorecard er en anerkendt metode til styring og udvikling af virksomheder introduceret af Norton og Kaplan på Harvard University i 1990. Siden har metoden vist sit værd i praksis i tusindvis af virksomheder verden over - såsom Apple, Volkswagen og Philips. 

Pelle Nilsson fra Resonans Kommunikation har udviklet en tilpasset model af den originale teori, og den kan anvendes til strategisk planlægning af organisationens kommunikationsarbejde. Pelle gennemgår modellen med konkrete eksempler og viser, hvordan du tager det første spadestik til et Balanced Scorecard for din kommunikationsfunktion.  

Mød:

Pelle Nilsson, Stifter og direktør i bureauet Resonans Kommunikation

Fandt du den information du søgte

Dette er ikke en kontaktformular, men feedback til indholdet på siden.
Søger du svar på et konkret spørgsmål? Ring til DJ på tlf. 3342 8000 eller skriv til dj@journalistforbundet.dk