Grupper
Displaying 1 - 15 of 469 results
Milling Hotels
19 nov
Rostock må udsættes igen - men så tager kredsen da bare til LOLLAND fra den 19. til den 22. november og tjekker Femernforbindelsen på dansk.
Arrangement
Kreds 3 - Sydjylland
10. okt 2020 21:14
Nyhed
Forum for Billedmedieoversættere
12. jan 2017 21:02
Freelancejournalist og forfatter Jens Jessen skal holde oplæg om at skrive bøger, og om hvordan man får dem solgt i flest mulige eksemplarer.
18. sep 2018 01:12
Tag med DJ Kreds 3 ud i marsken og få en fantastiske naturoplevelse. Det foregår torsdag den 11. oktober 2018. Vi mødes i Højer – Tønder Marsks Projektets kontor, Storegade 13 – klokken 16.30.
Mathias Stilling Ambus
05 nov
Obskure locations, overraskende temaer og modeller hevet ind fra gaden.
Fagfestival
04 nov
Nogle gange popper idéer op med det samme, andre gange kan man stirre på et problem i timevis uden resultat. Eksperimentér med teori og teknikker, der kan hjælpe idéudviklingen i det daglige, når den ikke flyder af sig selv.
Mød den prisvindende Politiken-tegner, Philip Ytournel, når han giver en gennemgang af sine bedste værker og afslører tankerne og teknikken bag.
Robotterne stormer frem på flere danske medier. Mød nogle af frontløberne og deltag i debatten om hvad det betyder for journalistikken og dit arbejdsliv.
Videnskab.dk giver konkrete råd til at afkode, hvorvidt historier om ”ny forskning” holder vand.
Mød bladtegnerne Khalid Albaih og Christoffer Zieler i samtale med Lars Refn om, hvilke kræfter bladtegningen kan sætte i bevægelse – og hvor den selv er på vej hen.
Dorte Nielsen afliver myten om, at kreativt talent er forbeholdt de få, når hun deler gode råd til, hvordan du kan forøge din kreativitet og få nye, kreative idéer.
Eric Ziengs fra Help Marketing Podcast hjælper med at finde hoved og hale i et medie, som mange elsker, men hvor få for alvor slår igennem.
Uden kilder, ingen journalistik. Hvad får kilder til at bruge tid på medierne? Og hvem har været årets bedste? Kom med til en hyldest af journalistikkens vigtigste ressource: Kilderne
Få et indblik i hvordan ét af landets største mediehuse arbejder med annoncørbetalt indhold, der skaber værdi for mediet, annoncøren og ikke mindst målgruppen.