BOOST-Aarhus: Stil skarpt på din brug af sociale medier og skab forretning.
LinkedIn, facebook og Instagram kan være tidsslugere, men er omvendt overordentlig oplagte at bruge til at nå forskellige typer af kunder mere målrettet.
Denne heldagsworkshop tager om formiddagen fat på din tilstedeværelse på LinkedIn: Hvordan synliggør du din produktion og dine kompetencer over for kunder som redaktører, erhvervskunder, beslutningstagere og budgetansvarlige. Og hvordan opsøger du dem konstruktivt.
Eftermiddagen er delt mellem facebook og Instagram og koncentrerer sig om, hvad gode opslag er, hvordan livesending og video bruges, samt hvordan du skelner mellem professionel og privat tilstedeværelse og hvordan platformene, som ejes af facebook, kan spille sammen.
Du får mulighed for at opdatere dine egne profiler på din egen medbragte computer og kurset er tilrettelagt, så alt vises live på storskærm/lærred.
Dette er ikke et grundkursus , og derfor forudsættes det, at du har oprettet profiler eller sider på de tre platforme, så vi kan gå direkte til, hvordan man bruger dem i det daglige. Undervisningen virker ikke på tablet, men kun på computer.
Underviser er Abelone Glahn, mangeårig kommunikationsrådgiver med speciale i sociale medier og senest forfatter til bogen ”Forfatterens guide til sociale medier”. Bogen udleveres på kurset.
www.abeloneglahn.dk og www.forfatterensguide.dk
-------------
Dato: 28. november 2017 fra kl. 10.00-16.00.
Sted: Journalistforbundet, Åboulevarden 31, 2 sal. 8000 Aarhus
Plads til: 12 deltagere.
Der serveres, morgenkaffe, frokost og eftermiddagskaffe.
Der er NO-show fee på 200,-
Kurset er for medlemmer af Pressefotografforbundet
-------
Link til tilmelding i Aarhus her:
http://www.conferencemanager.dk/PF28112017
Kommentarer