Gå til hovedindhold
Bliv medlem Menu

Ny medlemsundersøgelse blandt DJ-medlemmer

Godt 7.500 DJ-medlemmer vil i starten af juni modtage et link til en omfattende undersøgelse af medlemstilfredsheden. Vi håber, så mange som muligt vil bruge tid og kræfter på at svare.

DJ

Kommentarer

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.

Rasmus Nielsen

fre, 06/07/2019 - 14:28

Det skulle I virklig ha spurgt om inden jeg meldte mig ud. Øv

Hej Rasmus - vi forsøger at gennemføre medlemsundersøgelser ca. hvert andet år - den sidste var dog i 2016. Du er velkommen tilbage anytime - næste medlemsundersøgelse bliver forhåbentlig om to år - så kan det være, du kan få en ny chance :)
Mvh Bo, DJ

Mette Fechtenburg

ons, 06/26/2019 - 13:57

DJ er en organisation for fotografer og journalister
De medlemmer der arbejder med andre ting - sker der ikke ret meget for hverken uddannelsesmæssigt eller overenskomstmæssigt

Mikala Betak Faber

ons, 06/26/2019 - 14:04

Jeg har netop for lidt siden fuldført undersøgelsen – idet jeg formoder, det er den samme medlemsundersøgelse, der er tale om :-)
Masser af hilsener
Mikala Betak Faber

Marie Tetzlaff

ons, 06/26/2019 - 14:07

Og hvor svarer jeg så?
Dvs går videre til spørgsmålene, nu jeg havde forbarmet mig?
Er det ikke lidt kikset?

isabella Pitzner Liljegren

ons, 06/26/2019 - 14:21

I den seneste tid har jeg overvejet om jeg skulle fortsætte mit medlemsskab.

Maria Strange

ons, 06/26/2019 - 14:53

Ok,

Maria Strange

ons, 06/26/2019 - 14:53

Ok

Peter Rahbek

ons, 06/26/2019 - 15:36

Jeg er ikke helt klar over hvilket indhold kommentarfeltet skal indholde

Hej Peter. Du har i formiddag fået en mail fra Ennova med et personligt adgangslink. Det er den vej du skal gå, for at besvare undersøgelsen. på forhånd tak!

Søren Hansen

ons, 06/26/2019 - 15:44

-

Sarah Kott

ons, 06/26/2019 - 16:21

Ingen kommentarer

Susanne Kristine Terman Pedersen

ons, 06/26/2019 - 17:58

Jeg har fået den her påmindelsesmail, men aldrig et spørgeskema fra ennova!?

Henrik Kaufholz

ons, 06/26/2019 - 19:28

Kære venner, I har sendt for mange spørgeskemaer ud. Hold jer til det allervigtigste

Henrik Kaufholz

ons, 06/26/2019 - 19:30

Det går for tit på

Lilian Kingo Kure

ons, 06/26/2019 - 22:21

Jeg synes ikke, der er meget at komme efter for os medlemmer, der ikke er journalister eller fotografer. Jeg er udelukkende medlem pga. jeres fordelagtige forsikringstilbud med kritisk sygdom, etc.

Janne Bennike-Sorgenfri

tor, 06/27/2019 - 10:05

Jeg er tilfreds med både konsulentbistand og almindelig relevant info.

Thomas Frederiksen

fre, 06/28/2019 - 10:27

Hvor er undersøgelsen?

Hej Thomas - undersøgelsen er blevet sendt ud til 40% af medlemmerne. Vi tilstræber at lave jævnlige undersøgelser af medlemstilfredsheden, så for ikke at forstyrre medlemmerne hele tiden, splitter vi det lidt op. Mvh Bo, DJ

Mai Rasmussen

fre, 06/28/2019 - 13:51

hs