Iværksætteri for folk i mediebranchen
Som journalister og kommunikatører er vi vant til at tænke indenfor rammerne af vores kerneområde og kompetencer. Vi finder beskæftigelse i en etableret organisation, eller vi starter vores egen kommunikationsforretning.
I fremtiden er der imidlertid mere end nogensinde brug for dygtige kommunikatører, og vores muligheder for at starte andre typer af virksomheder er historisk set langt større end tidligere.
Ovenstående er budskabet fra den danske iværksætter Jonathan Løw, der selv har startet virksomheder, skrevet to bestsellere om området samt snakket med i hundredvis af andre iværksættere fra ind- og udland. Jonathan har i øvrigt læst nordisk sprog og litteratur på Aarhus Universitet.
Kreds Fyn har fået Jonathan Løw til at komme og fortælle om, hvordan man får succes som iværksætter – uanset hvilken type virksomhed, man starter. Han vil derudover specifikt komme ind på, hvordan mennesker med vores faglige kompetencer kan være med til at skabe fremtiden. Her tager han bl.a. afsæt i GURUBOGEN – www.gurubogen.dk
Her er aftenens overskrifter:
1. Hvorfor lykkes nogle iværksættere, mens andre fejler?
2. Evnen til at lytte højere
3. Sådan sælger du skindet, før du har skudt bjørnen
4. Kommunikationsmennesket og dets fortrin i fremtidens samfund
5. Nu har I værktøjerne. Hvad vil I gerne forandre i verden?
Arrangementet finder sted tirsdag d. 6. februar 2018 klokken 19.00.
i Fynske Mediers MedieLab, Banegårdspladsen, 5100 Odense C.
Vi byder på boblevand med og uden procenter plus hjemmelavede kransekagestykker.
Tilmelding til Susanne Ove: zusove@gmail.com eller tlf. 40 58 12 02.
Kommentarer
X