Eksprestur langs frontlinjerne i det digitale medieeuropa
Er Google mediernes ven eller fjende?
Er data ”the new dollar”?
Hvor svære nyheder kan man tåle, mens man børster tænder?
Hvad pønser Facebook på i 2018?
Vil playwall erstatte paywall?
Disse spørgsmål er nogle af omdrejningspunkterne for den digitale medieudvikling. Ritzau besøgte i starten af marts en række små og store medievirksomheder og start-ups i Europa. Fælles for dem alle er, at de jagter svarene på ovenstående spørgsmål og vil og kan omsætte dem i innovative løsninger og profit.
Hør Ritzaus redaktionschef Martin Darling præsentere pointer og tendenser fra 25 timers oplæg fra 28 europæiske medievirksomheder, bureauer og start-ups.
Martin Darling har samlet essensen af den indsigt, Ritzau fik hos de europæiske spillere, i en præsentation, som du nu inviteres til at overvære. Præsentationen giver et fingerpeg om, hvordan nogle af Europas toneangivende start-ups og mediegiganter arbejder målrettet med at forberede sig på fremtiden.
Arrangementet er lavet i et samarbejde mellem DJ Kommunikation og Kreds Fyn. Det foregår 20. september klokken 19 i Medielab på Fyens Stiftstidende, Banegårdspladsen Odense C.
Tilmelding til Silja Smith på sil@fyens.dk
Kommentarer