Gå til hovedindhold
Bliv medlem Menu

Gratis fyraftensmøde om adfærdspsykologi

Hver dag står vi over for små og store beslutninger om hvad vi vil gøre, hvordan vi vil handle, hvad vi vil spise med mere. Men hvad får os egentlig til at fravælger den ene mulighed og tilvælge den anden? Det kan du høre mere om på et fyraftensarrangement i maj måned.

Jakob Rachmanski

Jakob Rachmanski

Hvornår

14. maj 2020 17:00-19:00

Hvor

TV Syd, Media Park 1, 6000 Kolding Vis på kort

Pris

Gratis

Type

Fagligt

Hver dag står vi over for små og store beslutninger om hvad vi vil gøre, hvordan vi vil handle, hvad vi vil spise med mere. Men hvad er det egentlig, der gør, at vi fravælger den ene mulighed og tilvælger en anden? Det kan adfærdspsykologien fortælle os mere om.

Adfærdsindsigter kan nemlig hjælpe os med at forstå, hvordan mennesker tænker, oplever og foretager valg. Gennem viden om hvordan mennesker i virkeligheden bearbejder information, symboler og billeder i omgivelserne, kombineret med psykologisk funderet viden om, hvad der får modtageren til at handle på dit budskab, kan du udvikle og tilpasse kommunikation, kampagne og markedsføring, så den påvirker din målgruppes adfærdsmønstre. 

Kom med til halvanden times undervisning, når Jakob Rachmanski giver os en introduktion til adfærdspsykologi og konkret indføring i, hvordan det kan indgå i din værktøjskasse som presse- og kommunikationsrådgiver etc.  
 
Hør blandt andet:  

  • Hvordan du kan bruge adfærdspsykologiske elementer til at skabe effektive kampagner 
  • Øge dine målgruppers motivation 
  • Fjerne målgruppers mentale barrierer 
  • Arbejde med sociale triggers og priming 

Jakob Rachmanski er uddannet cand.mag. i filosofi er specialist i forbrugeradfærd. Jakob har skrevet bogen ”Adfærdspsykologi i markedsføringen”.