Kravlingprisen for Kommunikation
Har du eller en, du kender, arbejdet med et kommunikationsprojekt, man kan være ekstra stolt af? Står du bag en gennemarbejdet eller enestående kommunikationsstrategi, der rammer målgruppen? Er du idémanden bag et kommunikationsprodukt, som målgruppen kan spejle sig i? Så har du muligheden for at indstille dig selv eller den, du kender, til Kravlingprisen.
Kravlingprisen for Kommunikation gives til dem eller den, der i særlig grad har udvist en evne til at lave et originalt, veludført og imponerende stykke kommunikationsarbejde.
Der lægges i bedømmelsen vægt på strategien bag de kommunikative produkter. Derfor bedes du skriftligt begrunde dit valg af eventuelle platforme, medier, virkemidler eller lignende i indstillingen. Det kan du for eksempel gøre med analyser af afsender og modtager, identificering af kanaler, budskaber og interessenter, redegørelse for potentielle udfordringer og omkostninger eller hvad, du finder relevant for dit projekt. Det afgørende er, at der er en kommunikationsstrategi bag.