Gå til hovedindhold
Bliv medlem Menu

KOM-priserne

KOM-priserne består af KOM-prisen, Årets Kampagne og Specialeprisen. Alle tre priser hylder stærk faglighed i kommunikationsfaget. Der er deadline for indstillinger tirsdag d. 2. april kl. 12.00.

KOM-prisen

Jeanne Kornum Københavns Kommune vandt Kampagne-prisen ved KOM18

På KOM19 uddeles de tre KOM-priser: KOM-prisen, Årets Kampagne og Specialeprisen. Priserne er en hyldest til stærk faglighed, vovemod, kreativitet og innovation i kommunikationsfaget og -branchen.

KOM19 er årets kommunikationskonference, og bliver arrangeret af Kforum og DJ – Medier & kommunikation. 

Du kan læse mere om priserne herunder, og se, hvordan du indstiller til priserne.

KOM-prisen

Prisen bliver givet til en person, der ved en særlig indsats har sat fokus på eller styrket kommunikationsfagets udvikling. Prisen bliver givet til en ildsjæl, der med faglig styrke er gået nye veje for at kvalificere resultater og metoder i kommunikationsbranchen.

Sidste år gik KOM-prisen til Abdel Aziz Mahmoud for at fortælle de usynliges usynlige historie

 

Årets Kampagne

Prisen for årets kampagne gives til en virksomhed, organisation eller andre, der har opnået særlig opmærksomhed og resultater med en kampagne solidt funderet i kommunikationsfagets metoder. Prisen kan gives for vovemod, kreativitet, resultater eller bred faglig anerkendelse.

Sidste års kampagnepris gik til Teknik- og Miljøforvaltningen i Københavns Kommune for deres kampagne om bioaffaldskampagne.


Specialeprisen

Kforums Specialepris bliver også uddelt til et udvalgt akademisk kommunikationsspeciale.

Sidste år gik Specialeprisen til Mads Kistrup Jørgensen med specialet 'Customer engagement on Social Media'.

 

KOM18

Jeanne Kornum

Kom med til årets kommunikationskonference