Gå til hovedindhold
Bliv medlem Menu

Udviklingsdage giver hjerteblod og venskabelig tone

ULRIK JANTZEN, fotograf og direktør i Das Büro møder sin gode kunde ansigt til ansigt hver sjette uge og får nemmere ved at sælge.

Af Katrine Nadia Jørgensen

Hvad gør du for at pleje relationerne til dine kunder?

Vi holder udviklingsdage med vores kunde Team Danmark, som vi møder ansigt-til-ansigt hver sjette uge. Vi taler deres behov igennem, laver testskydninger, spiser frokost og prøver deres nyeste sportsmaskiner. Det koster dem ikke noget.

Hvor meget tid bruger du på det?

Udviklingsdagene tager en halv arbejdsdag.

Hvad får du ud af det?

Jeg får en fordybelse, som jeg ikke kan få via mail. Jeg får hjerteblod ind i projekterne, fordi vi kommer tættere på hinanden både fagligt og personligt. Den venskabelige tone og direkte kontakt gør det nemt at sælge billeder, når vi mødes.

Fandt du den information du søgte

Dette er ikke en kontaktformular, men feedback til indholdet på siden.
Søger du svar på et konkret spørgsmål? Ring til DJ på tlf. 3342 8000 eller skriv til dj@journalistforbundet.dk