Gå til hovedindhold
Bliv medlem Menu

Workshop om Facebook og Meta

Hvordan bruger jeg Meta? Hvad koster Facebook-annoncering? Hvad er CPM? Hvordan laver jeg en god annonce? Hvordan målretter jeg min annonce efter min målgruppe?

Heidi Maxmilling

Hvornår

24. februar 2023 10:00-16:00

Hvor

Dansk Journalistforbund, Åboulevarden 31, 2. sal, Lokale Åen, 8000 Aarhus C

Pris

Gratis (No-show-fee)

Type

Kursus

Natalia vil lære dig at lave målrettede kampagner, bruge de værktøjer, der allerede findes på Meta, og gøre dig klar til en effektiv indsats på Meta (Facebook og Instagram).

Lær konkrete strategier til, hvordan du bruger META til din fordel, hvordan du opretter en god annonce, som giver masser af engagement - og kunder i din forretning. Du vil også lære om de nyeste redskaber, hvordan du skaber blikfang, laver kampagner og får et indblik i, hvem dine målgrupper er, hvordan man laver videoer og planlægger sine opslag.

Vi skal også tale om, hvordan du bedst fortæller DIN historie i dine annoncer, og hvordan du bedst laver din strategi. Hvordan du finder din niche til dine sociale medier - og ejer den med et dedikeret community som følge. Du vil gå fra workshoppen med en masse værktøjer og systemer, der kan give dig et overblik – og gøre din tid på Meta både nemmere og mere effektiv.

Du kan forvente at tage følgende med hjem fra kurset: 







- En klar viden om hvordan du bruger Meta og deres annonceringer

- Overblik over nyheder, trends og tendenser på Meta

- Centrale teorier og metoder til udvikling af strategier

- Webanalyse af content performance







Forudsætninger for at deltage i workshoppen:

Det er en fordel, hvis du allerede har en profil på en af Metas platforme (Facebook eller Instagram) og kender lidt til universet i forvejen.

Andet:

Medbring din telefon og computer, så vi kan gå i gang med at lære alt praktisk fra start, og vi derfor kan bruge tid på, hvad DU har brug for.

Om oplægsholderen:

Natalia Eugenia Araya Araya er uddannet fra Københavns Erhvervsakademi. De sidste 3 år har hun beskæftiget sig med bæredygtig digital marketing inden for ligestilling ved at være content manager for Dansk Kvindesamfund, StopChikane, Dansk Kvindesamfunds Krisecentre, Mangfold, samt konsulent for Kvinder gør modstand!. Via dette arbejde har hun været i tæt kontakt med Meta og ved derfor præcis, hvordan man bruger deres værktøjer til ens egen fordel.

Hun har arbejdet med politiske kampagner og undervist hos Kooperativet i sociale medier for iværksættere. Hun er ejer af Natwork, som er et digitalt marketing- og kommunikationsbureau, hvor hun arbejder med bæredygtig branding, strategier og sociale medier. NatWork har en simpel mission: at arbejde for at sætte et positivt aftryk i verden gennem bæredygtighed, mangfoldighed, ligestilling & inklusion.

Natalia producerer også podcast af og for Dansk Kvindesamfund, ’Verdensmålene for begyndere’, og har sin egen podcast Nat Pod’en.

Kurset er for medlemmer af FreelanceGruppen i DJ. Det er gratis at deltage, dog vil der blive reserveret kr. 200 i ‘no-show-fee’.

Tilmeldingsfrist: 17-02-2023 10:00