Gå til hovedindhold
Bliv medlem
Er afholdt

Sådan kommer du i gang på TikTok

TikTok er på alles læber, men det kan også være et uoverskueligt medie at gå i gang med. Vi tager den helt fra bunden og kigger på, hvad det er for et medie, og hvad man kan få ud af platformen – og så dykker vi ned i, hvordan du helt konkret starter en profil op: hvilken type indhold, skal du producere? Hvordan optager og redigerer du videoer, så de passer til platformen? Hvordan lægger du din content strategi? Og hvordan evaluerer du på dine resultater?

Privatfoto

Hvornår

29. september 2022 10:00-16:00

Hvor

Dansk Journalistforbund, Lokale Store Strand, Gammel Strand 46, 1202 København K

Pris

Fra 200.00 kr.

Type

Kursus

Om Christine Matthesen:
Christine har arbejdet med influencer marketing de sidste mange år, hvor hun har kørt en bred palette af kampagner med et strategisk, kreativt og datadrevet fokus på tværs af platforme. Christine er Social & Influencer Manager hos Wavemaker. Her rådgiver hun kunderne i, hvordan de kan anvende og optimere brugen af influencers på tværs af formater og platforme – selvfølgelig med stort fokus på TikTok.

Christine har lavet strategier og kampagner for bl.a. Coca-Cola, L’Oréal, Netflix, Sundhedsstyrelsen, Forsvaret, Arla og IKEA.