Gå til hovedindhold
Bliv medlem Menu

Forstå dine brugere

Journalister, kommunikatører og redaktører bør alle kende kunderne og modtagerne. Her får du en konkret metode, du kan tage med hjem.

DJ logo

Mathias Stilling Ambus

Hvornår

04. november 2018 09:30-17:00

Hvor

ODEON, Odeons Kvarter 1, 5000 Odense Vis på kort

Uanset om du er journalist, kommunikatør eller skal finde det indhold, der kan koste penge, så er det vigtigt, at du kender brugerne og den virkelighed, dit indhold bliver brugt i.  

Kunder kan ikke altid beskrive den løsning, de har brug for. Men de kan beskrive problemet bedre, end vi nogensinde kan gætte os til. Hvad hvis vi kunne se tingene i et nyt lys, så vi får øje på mulighederne — både nu og i fremtiden? Dette vil Lars K. Jensen og Casper Klenz-Kitenge sætte fokus på.

Mød op og få at vide, hvorfor det er vigtigt og bliv klogere på en konkret metode kaldet Jobs To Be Done.  I sessionen tager vi dig fra teorien bag til de praktiske eksempler. Til sidst vil der være mulighed for spørgsmål.