AFHOLDT. Sådan får Danmark flere nye mediesucceser
Hvad skal der til for at skabe et succesfuldt medie, og hvordan kan vilkårene forbedres, så nye iværksættermedier får bedre chancer for overlevelse? Vi tager en fælles ideudvikling med danske medieiværksættere.
Hvornår
05. november 2018 09:00-17:00
Hvor
Odeon, Odeons Kvarter 1, 5000 Odense
Få mediestartups opnår succes både publicistisk og økonomisk. Tre startups, der har fundet en succesfuld model, er forsvarsmediet Olfi, data- og faktamediet Bias og nyhedsbrevet Føljeton.
Vi tager en åben samtale, der kan gøre medier, journalister og andre interesserede klogere på muligheder og udfordringer hos iværksættermedierne.
Panel: Peter Ernstved Rasmussen, Olfi.dk. Søren Høgh Ipland, Føljeton. Timme Bisgaard Munk, mediegruppen, Kforum.
Vært er Thomas Noppen, formand for Prauda, Foreningen af Uafhængige Internetmedier.