AFHOLDT. Fremtiden er privat
Om ti år er de traditionelle medier skrumpet endnu mere, mens private virksomheder og organisationer i stedet er blevet hovedleverandører af kvalitetsjournalistik til folket – helt gratis
Hvornår
05. november 2018 09:30-17:00
Hvor
ODEON, Odeons Kvarter 1, 5000 Odense
Mens mange medier kæmper med at få betaling for journalistikken, så veksler virksomheder og organisationer i stigende grad god historiefortælling og inspirerende indhold til positiv brandopmærksomhed, loyale kunder og en åben linje direkte til deres vigtigste modtagere.
Tag eksempelvis Nordeas nordiske magasin, Share, som sætter en helt ny standard for en banks historiefortælling med et dedikeret fokus på innovative ideer, som kan gøre verden til et bedre sted. Men er udviklingen en trussel mod sandheden og den såkaldt objektive journalistik – eller journalistikkens redning?
Se eksempler på den nye journalistik og mød journalist og strategisk direktør, Lasse Meldgaard Bloch, fra det Aller-ejede bureau OTW, som tror på, at fremtiden er privat.