AFHOLDT. Forstå dine brugere
Journalister, kommunikatører og redaktører bør alle kende kunderne og modtagerne. Her får du en konkret metode, du kan tage med hjem.
Mathias Stilling Ambus
Hvornår
04. november 2018 09:30-17:00
Hvor
Odeon, Odeons Kvarter 1, 5000 Odense
Uanset om du er journalist, kommunikatør eller skal finde det indhold, der kan koste penge, så er det vigtigt, at du kender brugerne og den virkelighed, dit indhold bliver brugt i.
Kunder kan ikke altid beskrive den løsning, de har brug for. Men de kan beskrive problemet bedre, end vi nogensinde kan gætte os til. Hvad hvis vi kunne se tingene i et nyt lys, så vi får øje på mulighederne — både nu og i fremtiden? Dette vil Lars K. Jensen og Casper Klenz-Kitenge sætte fokus på.
Mød op og få at vide, hvorfor det er vigtigt og bliv klogere på en konkret metode kaldet Jobs To Be Done. I sessionen tager vi dig fra teorien bag til de praktiske eksempler. Til sidst vil der være mulighed for spørgsmål.