AFHOLDT. Få dit budskab ud med underholdning
Budskaber drukner i mediestrømmen, og ingen orker egentlig at læse endnu en nyhedsartikel om de varme lande. Alligevel lykkes det Plan Børnefonden at få hul igennem til en bredere målgruppe - gennem underholdning og følelser.
Hvornår
05. november 2018 09:30-17:00
Hvor
Odeon, Odeons Kvarter 1, 5000 Odense
Samarbejde med produktionsselskab og digitale influencers om underholdningsprogrammer, hvor seerne som bonus bliver klogere på Plan Børnefondens projekter i eksempelvis Uganda, Kenya og Bangladesh. Det er blot ét af de nye samarbejder, som Plan Børnefonden har forsøgt sig med i forbindelse med at få deres budskab ud med underholdning.
Hør også, hvordan de fik en anerkendt modefotograf til at portrættere voldsramte kvinder i Nairobis slum, som efterfølgende blev bragt i Elle og andre internationale modeblade. Og hvordan historien om slummen i Bangladesh blev til en kulturreportage i Politiken.
Pressechef Signe Holme fortæller om deres nye samarbejder og giver inspiration til, hvordan du kan få dit budskab ud ved at tænke i nye baner.