Gå til hovedindhold
Bliv medlem Menu

Få hjælp til dit arrangement

Det er nemt. Følg de enkle trin herunder, og du er godt på vej til at se frem til dagen for dit arrangement.

Eventafdelingen kan hjælpe med at

  • Oprette tilmeldingslink med logo til jeres hjemmeside
  • Håndtere tilmeldinger, afbud og invitere fra venteliste
  • Opkræve betaling
  • Bestille forplejning til event i DJ’s lokaler
  • Sende remindere ud på sms til deltagerne før det bliver afholdt
  • Opsætte specielle valgmuligheder til dit event
  • Invitere og registrere særlige gæster/oplægsholdere
  • Håndtere forskellige deltagerkategorier
  • Lave navneskilte
  • Udsende evalueringsskemaer efter afholdelse
  • Være med på dagen til afviklingen (ved de større events)

Udfyld skemaet og send det til Event.

Skal du afholde et større event? Har du brug for fx navneskilte og overnatning, så skal du bruge dette skema.

Praktisk om events

Tidsfrister

Skema til Event sendes 14 dage før du skal bruge tilmeldingslinket til din omtale af arrangementet.

Mødelokaler og forplejning

DJ Event reserverer mødelokaler i forbindelse med de events, som afdelingen tager sig af. Skal der reserveres lokale til et almindeligt møde kontaktes Velkomstcentret eller sekretæren for gruppen.

Kontakt Event eller ring på 3342 8000.

Eventafdelingen bestiller forplejning (som er bindende) 2 hverdage forud for dit event. Der kan bestilles sandwich (almindelige sandwich og vegetarsandwich) samt frugt, kage og kaffe/the.

Medlemsdata

DJ Event må ikke udlevere medlemmernes mailadresser til eksterne/oplægsholdere. Eventuelt materiale, der skal udsendes til deltagerne, kan derfor sendes til eventafdelingen, som så vil stå for udsendelsen.

Fandt du den information du søgte
Tilføj email hvis du ønsker svar retur.