Regioner
Situationer
30 okt
SAMTALE > COLLAGE > SCENOGRAFI Scenograf og kostumedesigner Ida Ellekilde fortæller om og viser sine collager, som er en slags grafisk referat fra processen med at skabe forestillingen Sort Samvittighed #4.
Bo fortæller om sit liv på Fyns Tidende og Fyens Stiftstidende fra 1979 til 2000, om tilværelsen som fri fugl og forfatter til 30 bøger og om sin tvekamp med DR om Spies-dokumentaren. Alle er velkomne. Gratis for Kreds Fyn. Tilmeld nedenfor.
Film&TVGruppen i DJ inviterer til en faglig aften, hvor vi skal lære vores følgesvend - stressen - bedre at kende.
O-gruppen inviterer til gå-hjem-møde om, hvordan to fagbladsjournalisters artikler om arbejdet med asbest førte til strengere krav i hele EU.
Sådan skærer du den helt korte historie på 10-30 sekunder til web eller tv
Sådan skærer du den helt korte historie på 10-30 sekunder til web eller tv
Hvilke regler og love er du egentlig underlagt i dit kommunikations-arbejde? Bliv klogere på, hvad du må – og måske især, hvad du ikke må – i forhold til at bruge billeder, i forhold til ophavsret og i forhold til markedsføring helt generelt.
Kursets 2. del, for dig, der allerede har været på del 1 – eller har lidt erfaring med teknikkerne ved animation i PS timeline.
Det Reumert-vindende kollektiv Sort Samvittighed er endelig tilbage med en ny forestilling, om at vi ikke har brug for hinanden længere. Derfor har vi mere brug for hinanden end nogensinde før. En flok opdagelsesrejsende drager på ekspedition for…
21 nov
Vil du bedst muligt i gang som freelancer eller selvstændig? Her kan du få mange af svarene på dine spørgsmål og sikre dig den bedst mulige start.
DesignPsykologi - lær at skabe effektfuld visuel kommunikation ved at forstå, hvordan mennesker tænker.
Hvordan bliver man ven med sin ADHD-hjerne, så de ting, der tidligere har skabt udfordringer i hverdagen, i stedet kan vendes til styrker? Skal man fortælle om sin ADHD i sine professionelle relationer? Er det overhovedet klogt at gøre det? Og…
Hvilke regler gælder egentligt for dig som kommunikatør, når du bruger sociale medier til at nå din målgruppe og kommunikere dine budskaber? Har du styr fx på, hvad du må dele, hvordan du må lave konkurrencer, hvornår noget skal tagges som reklame?