Regioner
Situationer
Vi besøger Jens Galschiøt den verdenskendte og provokerende kunstner. Hans udtryk dækker alt fra smykker, malerier og figurer til gigantiske, politisk ladede skulpturer. Han skaber internationale happenings i hele verden for at fremhæve den…
En søndag eftermiddag til og på Lillebælt
START ÅRET MED ET GODT GRIN, KOLDE BAJERE OG LÆKKER BUFFET Du er inviteret :-) Klik på TILMELD - dit e-mailprogram åbnes og skriv NYTÅRSFEST i emnefeltet. Tilmeld senest 12. januar kl. 12.
Kom med bag de lukkede døre i Statsministeriet, når Anne Sofie Kragh fortæller om arbejdet med sin bog "Det Første År" den 30. september 2021.
Spændende foredrag af Andreas Marckmann Andreassen om automatiseringens betydning for mediebranchen.
DJ Kreds Fyn holder generalforsamling søndag 1. marts kl. 11.00 i Nordatlantisk Hus på havnen i Odense
Har danskerne forladt Facebook? Er vi blevet en nation af streamere? Og ser danskerne egentlig stadig flow-TV? Få indsigt i danskernes brug af medier, når chef for DR Medieforskning præsenterer tal fra rapporten Medieudviklingen 2019.
22 feb
Hvad skal du holde øje med i 2020? Få de vigtigste megatrends, der vil sætte rammerne for kommunikation, branding, teknologi og samfundet.
Der indkaldes hermed til generalforsamling i Kreds Fyn søndag den 3. marts på Nordatlantisk Hus, Promenade 1, 5000 Odense C
Brexit bliver kaldt den største britiske krise i fredstid. Alligevel har de britiske politikere valgt at bruge krisen til indbyrdes skænderier – ikke kun på tværs af partiskel, men også i form af interne partipolitiske borgerkrige, som kulminerede i…
DJ Kreds 3 får den 29. november besøg af tre lokale "mediebosser": Chefredaktør Mads Sandemann, Jysk Fynske Medier, direktør Betina Bendix, TV Syd, og Lederen af DR-regionerne, Peder Meisner, som vi drøfte de regionale konsekvenser af det nye…
Hør Ritzaus redaktionschef Martin Darling præsentere pointer og tendenser fra 25 timers oplæg fra 28 europæiske medievirksomheder, bureauer og start-ups.
Hør Ritzaus redaktionschef Martin Darling præsentere pointer og tendenser fra 25 timers oplæg fra 28 europæiske medievirksomheder, bureauer og start-ups.