Få overblik over alle arrangementer i DJ og hos vores samarbejdspartnere. Vi holder sociale og faglige arrangementer om relevante temaer for dig, der arbejder inden for medie- og kommunikationsbranchen.
Jacob Nielsen
Situationer
Hvordan får du din agenda øverst på den politiske dagsorden?
Lene Vendelbo deler ud af sine erfaringer som selvstændig i +10 år.
Kom til generalforsamling i DJ KOMM
Kom til morgenboost den 1. april kl. 8 og få inspiration til, hvordan du bruger Pinterest som annonceværktøj.
Efter en uge som pressechef i SAS blev Kristoffer Meinert kastet ud i stormvejr. Hør ham fortælle om sin oplevelse og læring fra episoden.
Har danskerne forladt Facebook? Er vi blevet en nation af streamere? Og ser danskerne egentlig stadig flow-TV? Få indsigt i danskernes brug af medier, når chef for DR Medieforskning præsenterer tal fra rapporten Medieudviklingen 2019.
22 feb
Hvad skal du holde øje med i 2020? Få de vigtigste megatrends, der vil sætte rammerne for kommunikation, branding, teknologi og samfundet.
Kom til morgenboost den 5. februar kl. 8 og bliv skarpere på dit pressearbejde, når en af Danmarks dygtigste pressechefer Marie Grabow giver gode råd og fortæller røverhistorier!
Kom forbi til julehygge med DJ Kommunikation!
Kom til morgenboost den 4. december kl. 8 og hør, hvordan man som virksomhed eller organisation kan påvirke beslutningerne på Christiansborg. DJ Kommunikation sørger for kaffe og croissanter. Oplægget tager 30 minutter.
Kom til morgenboost d. 6. november kl. 8 og hør tidligere kommunikationschef i Liberal Alliance, Robin Juel Johansen fortælle om 29 hæsblæsende dage i den længste valgkamp i 44 år!
Kom til morgenboost d. 4. september kl. 8 og hør Katrine Emme Thielke fortælle om sin nye bog om internettrolde og troldeadfærd fra a-z!
I februar modtog Erik Harr den første udgave af prisen som Årets Leder 2019 af Ledere i DJ. Nu gæster Erik Harr vores forening og holder oplægget ”Inddragende lederskab og konstruktiv meningsdannelse”. Her formulerer han sit bud på god ledelse i…
Hør Ritzaus redaktionschef Martin Darling præsentere pointer og tendenser fra 25 timers oplæg fra 28 europæiske medievirksomheder, bureauer og start-ups.