Få overblik over alle arrangementer i DJ og hos vores samarbejdspartnere. Vi holder sociale og faglige arrangementer om relevante temaer for dig, der arbejder inden for medie- og kommunikationsbranchen.
Har du lyst til at holde et arrangement, så læs betingelserne, udfyld arrangementsformularen og send den til Event. Gælder kun for medarbejderforeninger, specialegrupper og –foreninger samt kredse i DJ.
Regioner
Situationer
Spændende foredrag af Andreas Marckmann Andreassen om automatiseringens betydning for mediebranchen.
DJ Kreds Fyn holder generalforsamling søndag 1. marts kl. 11.00 i Nordatlantisk Hus på havnen i Odense
Endnu en gang hylder Kreds Fyn og KaJo de bedste bacheloropgaver blandt de journaliststuderende på SDU.
Kom og mød formand Tine Johansen og næstformand Jakob Ponsgård til en uformel snak om, hvordan der kommer ro i forbundet
Kom og hør, hvad fundet af en grøn papkasse førte til og bliv måske inspireret til selv at lave podcast
Kom og hør mere om, hvad der egentlig foregår i britisk politik, når Kreds Fyn inviterer til en aften med London-korrespondent Bjarne Nørum
Der indkaldes hermed til generalforsamling i Kreds Fyn søndag den 3. marts på Nordatlantisk Hus, Promenade 1, 5000 Odense C
En ny pris for SDU-JOUR
Henrik Qvortrup og Lars Trier Mogensen, som er forfatterne bag en af de mest roste politiske bøger i 2018, besøger Kreds Fyn og fortæller om dansk politik
Kalder alle gode folk til endnu en omgang Fredagsbar - nu på en onsdag. Men stadig i Odense.
Det er et kæmpe byggeri. Projektet Nyt OUH startede tilbage i 2007, og Fyns nye universitetshospital skal stå færdigt om fire år.
Se dokumentarfilmen "Courage - Journalism is not a crime" og hør om tankerne bag, når Kreds Fyn inviterer til arrangement med journalist Tim Heinemann
Vi skal mødes! Et sted, hvor vi kan snakke med hinanden, netværke og få et godt grin.
Nordatlantisk Hus i Odense danner som sædvanlig rammen om generalforsamlingen i Kreds Fyn. I 2018 bliver datoen søndag den 4. marts.
Som journalister og kommunikatører er vi vant til at tænke indenfor rammerne af vores kerneområde og kompetencer. Vi finder beskæftigelse i en etableret organisation, eller vi starter vores egen kommunikationsforretning.