Få overblik over alle arrangementer i DJ og hos vores samarbejdspartnere. Vi holder sociale og faglige arrangementer om relevante temaer for dig, der arbejder inden for medie- og kommunikationsbranchen.
Jacob Nielsen
Situationer
Kom med bag de lukkede døre i Statsministeriet, når Anne Sofie Kragh fortæller om arbejdet med sin bog "Det Første År" den 30. september 2021.
Spændende foredrag af Andreas Marckmann Andreassen om automatiseringens betydning for mediebranchen.
Udstillingen på Gammel Strand i København, åbner den 10. juli særlig tidligt til ære for medlemmer af DJ Obs! Vi mødes klokken 9.15 ved Gammel Strand 48
Tag en ven eller familien med til oplevelser i Sagnlandet Lejre
Aftenarrangement: Særomvisning i Kongehallen i Sagnlandet Lejre
Er du praktikantvejleder i mediebranchen, og har du lyst til at få flere redskaber til at udføre din rolle – så er kurset her måske noget for dig?
DJ Kreds Fyn holder generalforsamling søndag 1. marts kl. 11.00 i Nordatlantisk Hus på havnen i Odense
Kreds Fyn begynder arrangementsåret med et aftenarrangement om infografik, hvor du kan få indsigt i hurtigt og nemt at lave infografik til brug på de Sociale Medier.
Årets Leder, Erik Harr, sætter i denne heldags Master Class fokus på, hvordan man er en motiverende leder.
Der indkaldes hermed til generalforsamling i Kreds Fyn søndag den 3. marts på Nordatlantisk Hus, Promenade 1, 5000 Odense C
Brexit bliver kaldt den største britiske krise i fredstid. Alligevel har de britiske politikere valgt at bruge krisen til indbyrdes skænderier – ikke kun på tværs af partiskel, men også i form af interne partipolitiske borgerkrige, som kulminerede i…
DJ Kreds 3 får den 29. november besøg af tre lokale "mediebosser": Chefredaktør Mads Sandemann, Jysk Fynske Medier, direktør Betina Bendix, TV Syd, og Lederen af DR-regionerne, Peder Meisner, som vi drøfte de regionale konsekvenser af det nye…
Fagfestival er landets største mediefestival, som samler hele medie- og kommunikationsbranchen.
Hør Ritzaus redaktionschef Martin Darling præsentere pointer og tendenser fra 25 timers oplæg fra 28 europæiske medievirksomheder, bureauer og start-ups.