Regioner
Situationer
Webinaret her giver dig fagligt velfunderede lyn-strategier til mere (og bedre) indhold – på en hvilken som helst platform.
Start arbejdsdagen med et boost! Maia Kahlke Lorentzen viser eksempler på koordineret trolling, der afsporer online debatten, og kommer med bud på, hvordan du udøver digitalt selvforsvar, når troldene angriber.
Hvordan driver man en kampagne, som kun skal leve digitalt, hvordan mobiliserer man vælgere og aktiverer dem til at stimle sammen ved stemmeurnerne under en pandemi? Astrid Haug kommer på dette webinar med sit bud.
Dette webinar er for dig, der gerne vil igang med at kortlægge jeres kunderejse. Foredragsholder Anita Dalsgaard giver en introduktion, der giver dig mod og indsigt til selv at kortlægge kunderejsen i din virksomhed.
Vi dykker ned i de mest populære sociale medier og kigger på, hvilke præmisser, der kan være med til at afgøre kanalvalg, når virksomheden kommunikerer online.
Dette webinar er for dig, der gerne vil have en introduktion til automatisering af din markedsføring, så det bliver lettere at gå igang!
Jens Haaning fra DMJX viser, hvordan du med få trin gør det nemmere at skabe godt videoindhold.
Animerede forklarende videoer er i stigende grad populære, når vigtige informationer skal deles og forklares på kort tid - ikke mindst på de sociale medier. Jesper Frydenlund gør dig klogere på et godt workflow, når en explainer-video skal…
Videojournalist Cathrine la Cour fra Outreach-Now og Cattenbaum, som underviser i mobilvideo på DMJX, giver i dette webinar gode råd til, hvordan du får mest ud af video skudt på mobilen.
Kom til morgenboost den 1. april kl. 8 og få inspiration til, hvordan du bruger Pinterest som annonceværktøj.
FULDT BOOKET: Kom til morgenboost den 4. marts kl. 8 og få en lynopdatering på, hvordan man laver engagerende videoer på sociale medier!
Har danskerne forladt Facebook? Er vi blevet en nation af streamere? Og ser danskerne egentlig stadig flow-TV? Få indsigt i danskernes brug af medier, når chef for DR Medieforskning præsenterer tal fra rapporten Medieudviklingen 2019.
22 feb
Hvad skal du holde øje med i 2020? Få de vigtigste megatrends, der vil sætte rammerne for kommunikation, branding, teknologi og samfundet.
Brexit bliver kaldt den største britiske krise i fredstid. Alligevel har de britiske politikere valgt at bruge krisen til indbyrdes skænderier – ikke kun på tværs af partiskel, men også i form af interne partipolitiske borgerkrige, som kulminerede i…
DJ Kreds 3 får den 29. november besøg af tre lokale "mediebosser": Chefredaktør Mads Sandemann, Jysk Fynske Medier, direktør Betina Bendix, TV Syd, og Lederen af DR-regionerne, Peder Meisner, som vi drøfte de regionale konsekvenser af det nye…