Webinar: Sådan får du kunderne til at vælge dig
På dette webinar vil Peter Schjødt tale om den digitale købsrejse. Peter giver konkrete råd til, hvordan siloer nedbrydes og hvordan man binder digitale aktiviteter sammen til en stærk digital strategi.
Hvornår
23. juni 2020 09:30-10:30
Hvor
Online
Pris
Gratis
Type
Webinar
95% starter digitalt, når de er blevet stimuleret til at købe dit produkt eller ydelse, og det er lige meget om de ender med at købe i en butik, online eller booker et møde med en sælger.
Det betyder ikke at vi som forbruger har ændret vores behov for den hjælp, faglighed og tillid som vi altid har fået fysisk – vi forventer helt det samme digitalt, men få virksomheder imødekommer det på digitale medier, hvor der mere er fokus på at liste produkter op, og så kan man klare sig selv!
Din første og allervigtigste opgave er, at du dukker op der hvor dine potentielle starter når de er stimuleret til at købe dit produkt/ydelse, og herefter har styr på alle faser af den digitale købsrejse de begiver sig ud på.
Den gode nyhed er, at du reelt set bare skal gøre det du altid har gjort, men udnytte teknologien til at gøre det nemmere at være og blive kunde i din butik.
Misser du ét step på den digitale købsrejse, mister du en potentiel kunde.
På dette webinar vil Peter Schjødt tale om den digitale købsrejse. Peter giver konkrete råd til, hvordan I får nedbrudt siloerne og binder jeres digitale aktiviteter sammen til en stærk digital strategi.
Når Peter webinaret er slut, sidder I tilbage med konkrete værktøjer, der tager udgangspunkt i jeres potentielle kunders krav og den adfærd, der kendetegner enhver kunde fra første stimulans til sidste krone betalt i jeres forretning.
Webinaret er målrettet alle typer af virksomheder.
Introduktionsvideo fra oplægsholderen
Om Peter Schjødt:
Peter har 10 års erfaring som selvstændig i den digitale branche, med primært fokus på den digitale købsrejse. Han har hjulpet virksomheder som LEGO, DAB, Dansk Håndbold Forbund, Nikon, Børnefonden, Movia, Bauhaus og mange flere, med at styrke deres digitale bundlinje.
Derudover arbejder Peter sammen med Anders Matthesen, hvor han hjælper med hans digitale fundament.
Du kan læse mere om Peter her: https://plead.dk
Dette webinar er finansieret af ophavsretsfondens SKU-midler.
DJ har fået 150.000 kr. fra Ophavsretsfondens SKU-midler (sociale, kulturelle og uddannelsesmæssige formål) til at aflønne freelancere og selvstændige for at være oplægsholdere på DJ-webinarer. Oplægsholderne har en særlig evne, viden eller indsigt, de gerne vil dele med DJs medlemmer, men har ikke nødvendigvis erfaring med webinarformen.