Gå til hovedindhold
Bliv medlem
Er afholdt

Webinar: Ram din målgruppe med Emotionelle Kundetyper

Når vi kommunikerer klart er vi mere sikre på at vores målgruppe tager vores budskab til sig. Forskning viser, at under 10 % af en købsbeslutning er baseret på logiske argumenter. Det gælder uanset, om du kommunikerer for en organisation eller virksomhed, eller om du sælger toiletpapir.

Coverbillede

DJ

Hvornår

26. august 2020 09:00-10:00

Hvor

Online Vis på kort

Pris

Gratis

Type

Webinar

Emotionelle Kundetyper er en metode, som giver dig indsigt og værktøjerne til at kommunikere klart til din målgruppe. Du slipper for synes'ninger og kan argumentere overbevisende, når grafikeren eller din chef har en fiks idé om, hvordan kommunikationen skal bygges op. Metoden bygger på mange års forskning, som dokumenterer, hvilke stimuli mennesker reagerer på i en købssituation, og over 3000 case-studier. 

Som kommunikatører har vi ofte travlt med at opdatere os selv i, hvordan vi bliver bedre til sociale medier, nyhedsbreve, til at skrive tekster, til at kende algoritmerne. Men det ændrer sig hele tiden. Med Emotionelle Kundetyper får du et varigt grundlag, som du kan bygge al din fremtidige kommunikation oven på. 

På webinaret bliver du introduceret for metoden og de fire kundetyper. Du lærer, hvorfor du skal kommunikere til én kundetype, og du vil få mulighed for at reflektere over, hvilken kundetype du skal kommunikere til.

Oplægsholder er journalist Katrine Friisberg fra www.katrinefriisberg.dk.http://www.katrinefriisberg.dk

Vi optager webinaret og gør optagelsen og materialer fra oplægsholder tilgængelig for DJs medlemmer her:
https://journalistforbundet.dk/afholdte-webinarer-oversigt

https://journalistforbundet.dk/event/webinar-ram-din-maalgruppe-med-emotionelle-kundetyper

Dette webinar er finansieret af ophavsretsfondens SKU-midler.

DJ har fået 150.000 kr. fra Ophavsretsfondens SKU-midler (sociale, kulturelle og uddannelsesmæssige formål) til at aflønne freelancere og selvstændige for at være oplægsholdere på DJ-webinarer. Oplægsholderne har en særlig evne, viden eller indsigt, de gerne vil dele med DJs medlemmer, men har ikke nødvendigvis erfaring med webinarformen.