Gå til hovedindhold
Bliv medlem
Er afholdt

AFHOLDT. Taktisk brug af sociale medier med Tina Mellergaard Jensen

Kom og bliv inspireret til dit arbejde, når Tina Mellergaard Jensen holder oplæg om sit arbejde med digital interesse-varetagelse og taktisk brug af sociale medier i en stor organisation. Deltag samtidig i den efterfølgende mini-workshop, hvor du har mulighed for at få input til dine egne faglige udfordringer.

Taktisk brug af sociale medier

Jakob Carlsen

Hvornår

24. november 2016 18:00-20:00

Hvor

Hotel Kirstine i Næstved Vis på kort

Pris

Gratis

Type

Oplæg

Arrangementet er gratis, men med et no-show-fee på kr. 100,-. Det betyder, at der kun bliver trukket penge, hvis du melder afbud senere end den torsdag den 17. november eller ikke møder op på dagen.

Til dette arrangement får du inspiration til, hvordan du kan arbejde med digital interesse-varetagelse i en stor organisation gennem en række konkrete cases og eksempler. Tina Mellergaard fortæller ud fra sit arbejde i større, komplekse organisationer, men holder fokus på, at alle værktøjer og cases kan overføres til mindre virksomheder og enheders arbejde med ekstern branding og sociale medier. Der vil være et særligt fokus på integrationen af sociale medier og presseindsats.

Tina Mellergaard Jensen er Head of Social i erhvervsorganisation Landbrug & Fødevarer og workshopleder til dette arrangement om taktisk brug af sociale medier. Hun er specialiseret i digital interesse-varetagelse med udgangspunkt i employee advocacy og er blandt andet fast oplægsholder på KForums kurser i social mediepolitik, krisekommunikation og SoMe-Bootcamp. Hun har en fortid på det kreative bureau BABY, det strategiske bureau Advice A/S og IBM Danmark. Tina blev tidligere i år kåret som Talent100, der er Berlingske Business’ opgørelse over Danmarks største erhvervstalenter under 35 år.

Arrangementet er for medlemmer.