Gå til hovedindhold
Bliv medlem Menu

Et magasin – fire versioner 

FOA fortæller, hvordan de har segmenteret deres medlemsmagasin, så det bedre afspejler medlemmernes interesser og fagligheder. 

Flere fagblade vælger i disse år at komme deres læsere i møde og lade sig inspirere af den måde, det digitale univers målretter indhold. Bag segmenteringen af det trykte magasin ligger et omfattende udviklingsarbejde. For hvem er målgrupperne, hvor forskellige skal magasinerne være – og hvad er fælles indhold? 

FOA har været forgangs-forbund og har i en årrække segmenteret fagbladet i fire versioner: Social & sundhed, Pædagogisk, Kost &Service og Teknik & Service. Magasinet kommer otte gange om året (x4 – reelt 32 numre). 

Chefredaktør Gitte Hejberg fortæller om udfordringer og erfaringer – på tryk og digitalt. 

Fandt du den information du søgte

Dette er ikke en kontaktformular, men feedback til indholdet på siden.
Søger du svar på et konkret spørgsmål? Ring til DJ på tlf. 3342 8000 eller skriv til dj@journalistforbundet.dk