Social Media Sprint er eventen, der giver dig en serie af korte, fokuserede oplæg om kommunikation på de vigtigste sociale medie-platforme. Arrangementet er for dig, der arbejder professionelt med sociale medier.
Det koster ikke noget at deltage, hvis du er medlem af en af de grupper under Dansk Journalistforbund, der står bag arrangementet.
Programmet byder på en blanding af de førende eksperter og best practice cases fra virkeligheden. Vi skal blandt andet gennem oplæg om:
Af oplægsholdere på dagen vil du møde:
Fri mig fra jeres corporate bullshit – om at opbygge en organisk tilstedeværelse på LinkedIn
Virker virksomhedssider på LinkedIn? Kan man bruge LinkedIn til andet end B2B salg og rekruttering? Og er det overhovedet muligt at drive dialog fra en virksomhedsprofil?
Siden de begyndte at arbejde strategisk med LinkedIn som en del af deres corporate kommunikation, er Arla Foods’ følgere mere end fordoblet. Signe deler, hvordan de ved hjælp af tre hovedingredienser har bygget mejeriselskabets organiske tilstedeværelse på platformen.
Frederik Plejdrup, ejer af A GEN Z company
Sådan går man/du viralt på kommando på TikTok
Er det bare held? Eller er der en videnskab bag? Måske en decideret opskrift til viralitet? Efter at have arbejdet professionelt med sociale medier i over 5 år og lavet indhold der til sammen har +150.000.000 organiske visninger, deler co-founder af A GEN Z company, Fredrik Plejdrup hvad der helt præcis skal til for at knække algoritmerne og gå “Viralt på Kommando”…
David Lorenzen, ejer af David Lorenzen ApS
Sandheden om annoncering på sociale medier
Teknikeren, a.k.a. paid social media-specialisten, er ikke død. Men lugter ærligt talt sådan. De eneste, som ikke har opdaget det, er specialisterne selv. Ja, og så de kommunikatører, der burde tage over.
Spænd sikkerhedsselen når Danmarks ældste paid social media-kejser, David Lorentzen, står splitteravende nøgen på scenen, råber "content is king" og slår kommunikatørerne oven i hovedet fordi, de har ladet teknikerne tage over. Forvent provokationer, skideballer - og en vej ud af moradset.
Michella Meier-Morsi, Influencer og marketingschef på bObles
Fra ugeblad til Instagram
Michella Meier-Morsi fortæller, hvordan en baggrund med tabloid journalistik, native advertisement og content strategi har skabt en succesfuld instagram-profil.
For nøglen til stærk some er stadig godt indhold.
Social Media Sprint er skabt af DJ Kommunikation under Dansk Journalistforbund i samarbejde med en række andre specialgrupper i forbundet.
Alle medlemmer af de pågældende grupper er inviteret og kan deltage gratis – dog bliver der opkrævet et no-show- fee på 200 kr., hvis du udebliver eller melder afbud efter den 27. februar 2023. Derfor skal du oplyse betalingsoplysninger ved tilmelding.
Torsdag den 6. februar 2025:
Tidsplan tilføjes, når programmet foreligger
Konferencier:
Som DJ-medlem kan du også deltage virtuelt. Det koster 275. Køb en digital billet her
Pris for ikke-medlemmer af DJ er kr. 2.000. Tilmelding for ikke-medlemmer her
Men du kan jo også melde dig ind i DJ Kommunikation og dermed få billetten til 350 kr. + alle de andre medlemsfordele.