Gå til hovedindhold
Bliv medlem
Banner Social Media Sprint 2023

Social Media Sprint 2023

Tag med på en tour de force i kommunikation på sociale medier anno 2023

Social Media Sprint er eventen, der giver dig en serie af korte, fokuserede oplæg om kommunikation på de vigtigste sociale medie-platforme. Arrangementet er for dig, der arbejder professionelt med sociale medier.

Det koster ikke noget at deltage, hvis du er medlem af en af de grupper under Dansk Journalistforbund, der står bag arrangementet.

Programmet byder på en blanding af de førende eksperter og best practice cases fra virkeligheden. Vi skal blandt andet gennem oplæg om:

  • Instagram
  • TikTok
  • Facebook
  • LinkedIn

Af oplægsholdere på dagen vil du møde:

  • Astrid Haug, selvstændig ekspert i kommunikation på sociale medier
    Sociale medier anno 2023
    Hvilke trends skal du holde med? Hvordan får du max gennemslagskraft for dine begrænsede ressourcer? Og hvad skal man mene om web 3.0? 
    Det er nogle af de store spørgsmål, som Astrid vil belyse i sit oplæg. Astrid har 5 fagbøger på cv’et og 10 år som selvstændig SoMe-rådgiver med i bagagen.
  • Signe Møller Høstgaard, corporate digital communication manager, Arla

    Fri mig fra jeres corporate bullshit – om at opbygge en organisk tilstedeværelse på LinkedIn
    Virker virksomhedssider på LinkedIn? Kan man bruge LinkedIn til andet end B2B salg og rekruttering? Og er det overhovedet muligt at drive dialog fra en virksomhedsprofil?

    Siden de begyndte at arbejde strategisk med LinkedIn som en del af deres corporate kommunikation, er Arla Foods’ følgere mere end fordoblet. Signe deler, hvordan de ved hjælp af tre hovedingredienser har bygget mejeriselskabets organiske tilstedeværelse på platformen.

  • Frederik Plejdrup, ejer af A GEN Z company
    Sådan går man/du viralt på kommando på TikTok
    Er det bare held? Eller er der en videnskab bag? Måske en decideret opskrift til viralitet? Efter at have arbejdet professionelt med sociale medier i over 5 år og lavet indhold der til sammen har +150.000.000 organiske visninger, deler co-founder af A GEN Z company, Fredrik Plejdrup hvad der helt præcis skal til for at knække algoritmerne og gå “Viralt på Kommando”…

  • David Lorenzen, ejer af David Lorenzen ApS
    Sandheden om annoncering på sociale medier 
    Teknikeren, a.k.a. paid social media-specialisten, er ikke død. Men lugter ærligt talt sådan. De eneste, som ikke har opdaget det, er specialisterne selv. Ja, og så de kommunikatører, der burde tage over.
     
    Spænd sikkerhedsselen når Danmarks ældste paid social media-kejser, David Lorentzen, står splitteravende nøgen på scenen, råber "content is king" og slår kommunikatørerne oven i hovedet fordi, de har ladet teknikerne tage over. Forvent provokationer, skideballer - og en vej ud af moradset.

  • Michella Meier-Morsi, Influencer og marketingschef på bObles
    Fra ugeblad til Instagram
    Michella Meier-Morsi fortæller, hvordan en baggrund med tabloid journalistik, native advertisement og content strategi har skabt en succesfuld instagram-profil.
    For nøglen til stærk some er stadig godt indhold.

Social Media Sprint er skabt af DJ Kommunikation under Dansk Journalistforbund i samarbejde med en række andre specialgrupper i forbundet. 

Alle medlemmer af de pågældende grupper er inviteret og kan deltage gratis – dog bliver der  opkrævet et no-show- fee på 200 kr., hvis du udebliver eller melder afbud efter den 27. februar 2023. Derfor skal du oplyse betalingsoplysninger ved tilmelding.

Tilmelding for medlemmer her.

Tidsplan

Torsdag den 6. februar 2025: 

Tidsplan tilføjes, når programmet foreligger

Konferencier: 

VENUE: 

PRESSEN
Vester Voldgade 33
1785 København V

TILMELDING FOR ANDRE

Som DJ-medlem kan du også deltage virtuelt. Det koster 275. Køb en digital billet her

Pris for ikke-medlemmer af DJ er kr. 2.000. Tilmelding for ikke-medlemmer her

Men du kan jo også melde dig ind i DJ Kommunikation og dermed få billetten til 350 kr. + alle de andre medlemsfordele.