Gå til hovedindhold
Bliv medlem Menu

Webinar: Hvad kan k-branchen lære af coronakrisen?

Timme Bisgaard Munk og Brian Due fra Kforum giver deres bud på, hvad kommunikationsbranchen kan lære af corona-pandemien, og hvordan vi kommer bedst videre.

webinar k-branchen coronakrisen

DJ Kommunikation

Hvornår

17. juni 2020 11:00-12:00

Hvor

Online Vis på kort

Pris

Gratis

Type

Webinar

Hvad kan vi som kommunikatører lære og tage med os ud af coronakrisen? Hvilke udfordringer står kommunikationsbranchen overfor, og hvordan løser vi dem?

I dette webinar giver chefredaktør hos Kforum Timme Bisgaard Munk og lektor i kommunikation Brian Due deres bud på, hvordan vi kommer bedst ud af krisen, og hvilken læring vi kan tage med os fra de nye tendenser og løsninger, de har set i løbet af en af vores tids største kriser.

Arrangementet er åbent for alle og kræver ikke tilmelding. 

Deltagerlink

Webinaret foregår via Zoom, og du deltager via linket: https://ucph-ku.zoom.us/j/63361480865

Om oplægsholderne
 

Timme Bisgaard Munk
Adm. direktør og chefredaktør, Kforum 
 
Timme Bisgaard Munk har en ph.d. og post.doc. fra Københavns Universitet. Han har forsket i samspillet mellem internettet, samfundet og viden filosofisk/sociologisk. Desuden har han skrevet en bog om UX og en række videnskabelige artikler. Han har igennem flere år undervist på KU og CBS som ekstern lektor og har tidligere arbejdet som projektleder i kommunikationsvirksomheden Advice A/S.

Brian Due
Redaktør, Kforum og lektor på Københavns Universitet

Brian Due har en ph.d. i innovationsprocesser og forsker og underviser i kommunikation.

Han er særligt interesseret i social interaktion og menneskers anvendelse af teknologi i praksis. Han har beskæftiget sig med alle facetter af organiationskommunikation som PR, PA, strategisk kommunikation, branding, sociale medier og nye trends i både praktisk og teoretisk sammenhæng. I de senere år særligt i relation til ny teknologi, nye forretningsmodeller, innovation og digital transformation.

I efteråret 2019 udgav Brian sammen med Jesper Højberg Christensen bogen ”Langt fra Silicon Valley – Digital transformation i danske virksomheder”.