Morgenmøde | Rambøll: Sådan skaber du et autentisk og levende employer brand
Hvordan skaber man et fælleskab, der giver god energi, stolthed og lyst til at dele ud af sit arbejdsliv på LinkedIn? Rådgivervirksomheden Rambøll arbejder struktureret med employee advocacy, og EA-programmet BlueBuzz understøtter i dag virksomhedens employer branding strategi.
Rambøll
Hvornår
29. november 2023 08:00-09:00
Hvor
Dansk Journalistforbund, Gammel Strand 46 i København - Mødelokalet Store Strand
Pris
Gratis (No-show-fee)
Type
Arrangement
I denne session vil du høre:
- Hvorfor employee advocacy skal være en del af din employer branding strategi
- Hvordan du skaber fællesskab blandt kolleger på sociale medier
- Hvordan du skaber et skalerbart employee advocacy program, der kræver samme indsats – uanset om du har 50, 100 eller 1000 kolleger om bord
- Hvordan du fastholder motivationen hos dine kolleger til at dele på sociale medier
Oplægget holdes af power-duoen Lene Gam-Boelt, Global Employer Branding Manager, og Charlotte Ankerstjerne, Employee Advocacy Project Manager. Sammen startede de EA-programmet BlueBuzz i 2021. I dag er der 1000 kolleger ombord i BlueBuzz.
Dette arrangementer afholdes af DJ Kommunikation og er åbent for medlemmer af specialgruppen. Deltagelse er gratis. Dog betales kr. 100 i no-show-fee ved afbud efter mandag den 27. november, kl. 12:00.
Der bydes på kaffe og en croissant i forbindelse med arrangementet.