Mesterlære i annoncering på sociale medier 2 - Always-on annoncering og dets muligheder
Sørger du for kontinuerligt at være i din målgruppes bevidsthed?
Konkurrencen om brugernes opmærksomhed på sociale medier er stor, og det gælder om at være til stede i deres bevidsthed.
Hans-Henrik Hoeg
Hvornår
08. februar 2023 15:00-16:00
Hvor
Online
Type
Webinar
Hør Nicklas Studsgaard Nielsen fra Borreskov Kommunikation forklare, hvordan du kan bruge always-on annoncering i din opsætning og lær, hvordan du tilpasser opsætningen til din strategi. Vi kommer bl.a. ind på brugeradfærd, målsætning, målgrupper og andre nøgleelementer, der afgør, hvordan du bedst optimerer dit set up.
Du vil også få en grundlæggende forståelse for mekanismerne bag annoncering via Meta Business Manager, og hvordan du kan bruge det til din always-on opsætning.
Dette webinar er det andet i af tre webinarer i ’Mesterlære i annoncering på sociale medier’.
I dette webinar går du skridtet videre og bliver endnu klogere. Du kan vælge at hoppe på fra dette webinar, hvis du har en solid, grundlæggende viden om annoncering på sociale medier.
Den 15. februar afholder vi sidste trin i ’Mesterlære i annoncering på sociale medier’ med titlen ‘Annoncering 2.0: tag din annoncering til nye højder’
Webinarrækken ‘Mesterlære i annoncering på sociale medier’ er tilrettelagt og arrangeret af DJ Kommunikation. Webinarerne er åbne for alle medlemmer af DJ. Deltagelse er gratis.