Gå til hovedindhold
Bliv medlem
Er afholdt

Megatrends i 2020

Hvad skal du holde øje med i 2020? Få de vigtigste megatrends, der vil sætte rammerne for kommunikation, branding, teknologi og samfundet.

Megatrends 2020

Mathias Stilling Ambus

Hvornår

22. februar 2020 13:00-14:00

Hvor

H15, Halmtorvet 15, 1700 København

Pris

Gratis

Type

Oplæg

Tilmeldingsfrist den 14. februar
 

Et nyt år og et nyt årti bringer nye muligheder og nye megatrends. Men hvilke kommer til at sætte rammerne for kommunikation, branding, teknologi og samfundet i 2020? 
  
Timme Bisgaard Munk og Brian Due fra Kforum har kigget dybt i krystalkuglen, og giver dig de megatrends, som vil dominere i 2020 – både i verden og kommunikationsbranchen. 
  
Hvilke er vigtigst at holde øje med, og hvad kan du bruge viden om megatrends til? 

Oplægget er åbent for alle medlemmer af DJ. Dørene åbner kl. 12:30, hvor der vil være forfriskninger til deltagerne. 

Generalforsamling for DJ Kommunikation

Efter oplægget holder DJ Kommunikation generalforsamling for sine medlemmer med efterfølgende mad og drinks. Du kan tilmelde dig begge dele i tilmeldingen. Er du i tvivl, om du er medlem af DJ Kommunikation, kan du tjekke dit medlemskab på Mit DJ.

  
----

Læs om oplægsholderne nedenfor


 

Timme Bisgaard

Kforum

Timme Bisgaard Munk
Adm. direktør og chefredaktør, Kforum 
 
Timme Bisgaard Munk har en ph.d. og post.doc. fra Københavns Universitet.

Timme har forsket i samspillet mellem internettet, samfundet og viden filosofisk/sociologisk. Desuden har han skrevet en bog om UX og en række videnskabelige artikler. Han har igennem flere år undervist på KU og CBS som ekstern lektor og har tidligere arbejdet som projektleder i kommunikationsvirksomheden Advice A/S.


 

Brian Due

Nextwork

Brian Due
Redaktør, Kforum og lektor på Københavns Universitet

Brian Due har en ph.d. i innovationsprocesser og forsker og underviser i kommunikation.

Brian Due er særligt interesseret i social interaktion og menneskers anvendelse af teknologi i praksis. Han har beskæftiget sig med alle facetter af organiationskommunikation som PR, PA, strategisk kommunikation, branding, sociale medier og nye trends i både praktisk og teoretisk sammenhæng. Og i de senere år særligt i relation til ny teknologi, nye forretningsmodeller, innovation og digital transformation. I efteråret 2019 udgav Brian Due sammen med Jesper Højberg Christensen bogen ”Langt fra Silicon Valley – Digital transformation i danske virksomheder”.

DJ Kommunikation

Mathias Stilling Ambu