AFHOLDT. Fang de unge målgrupper via YouTube
Med mere end 230 millioner månedlige afspilninger og 27,5 millioner abonnenter er Splay det største YouTube-netværk i Norden og en stærk konkurrent til mainstream-medier og andre informationskanaler, når det gælder målgruppen 13-24-årige. Men hvor det tidligere udelukkende var kommercielle varer, som YouTube-stjernerne promoverede direkte eller indirekte, så begynder organisationer og NGO’er som fx Plan Danmark også at udnytte stjernernes popularitet for at få sat fokus på deres budskaber og eksistens.
Hvornår
13. juni 2017 17:00-19:00
Hvor
SOHO, Flæsketorvet 68,1 1711 København V Vis på kort
Pris
Gratis for medlemmer
Type
Oplæg
Kom og lyt med, når Martin Hell, Head of Talent, og Aleksander Wodschou, Creative Sales i Splay, folder den fagre nye verden ud i tal og facts og viser best practices og mulighederne for at kommunikere med yngre målgrupper i form af YouTube.
Ønsker du at deltage
send navn og medlemsnummer til djkommunikation.student@gmail.com