KUNDEKONFLIKT ?
Få værktøj til at håndtere de konflikter der kan opstå mellem dig og dine kunder,
så de fortsat er kunder...
Hvilke typer af kunder har du flest konflikter med? Er der kunder du undgår, fordi du ikke ved hvordan du skal tackle dem?
Hvordan nedtrapper du konflikter i stedet for at optrappe dem? Hvordan kan du styrke din forretning ved at gå konstruktivt ind konflikter og bevare den gode, professionelle kunderelation?
Få konkrete værktøjer til at håndtere konflikter med både kunder og samarbejdspartnere, og lær din egen konfliktstil at kende.
Aftenens program bliver en blanding af teori og praktiske øvelser med udgangspunkt i jeres egne erfaringer.
Underviser: Eva Jakobsen, konflikt- og stressrådgiver i DJ. Uddannet mediator (konfliktmægler), underviser i konflikthåndtering på TR-uddannelsen i DJ.
Tid: Torsdag den 31. august kl. 17-20 incl. en halv times sandwichpause.
Sted: København K, adresse sendes ud ved tilmelding.
TILMELD DIG HER
Kurset afholdes af Visuelt Forum i samarbejde med K-gruppen, FreeLanceGruppen og DJ:Fotograferne.
Kommentarer
Medlem af DJ Fotografene