Gå til hovedindhold
Bliv medlem Menu

Afholdt webinar : Sådan holder du gode on-line-møder

Gode møder kan sikre, at vi arbejder effektivt og i samme retning.
Det er nemt at indkalde til et on-line-møde. Det er sværere at sikre, at mødet bliver godt og udbytterigt.
Dårlige møder er spild af tid, kan skabe dårlig stemning, og slide på organisationen.

Covid-19 har betydet at mange møder er flyttet on-line til Zoom, Microsoft Teams eller Google Meet. En del af dem havde måske været dårlige også i et almindeligt mødelokale. Andre bliver dårlige, fordi man er nødt til at planlægge og gennemføre digitale møder lidt anderledes end fysiske møder.

På webinaret arbejder vi med:

  • Mødets formål, leverance og succeskriterier
  • Invitation af de relevante mødedeltagere
  • Dagsorden og tidsplan
  • Valg af metoder - valg af teknologi
  • Mødefacilitering - on-line
  • Raise hand, polls, breakout-rooms, chat
  • Opfølgning og evaluering
Fandt du den information du søgte

Dette er ikke en kontaktformular, men feedback til indholdet på siden.
Søger du svar på et konkret spørgsmål? Ring til DJ på tlf. 3342 8000 eller skriv til dj@journalistforbundet.dk