Afholdt webinar : Forstå dine brugere
Det er vigtigt at forstå sine modtagere, så man kan gøre sin kommunikation mere effektiv.
Det gælder bl.a om at lære af den digitale produktudvikling og bruge nogle af værktøjerne derfra.
På webinaret vil Lars komme med et par eksempler og fortælle om nogle enkle værktøjer og metoder, man kan bruge, når man vil forstå sine brugere – og rent faktisk omsætte det til forandring og kommunikation.
Det handler altså om tiden efter skåltalerne ...og det handler om at gøre tanker og hype til handling.
Overordnet indhold:
- Hvorfor er det her vigtigt?
- Eksempler
- Start med antagelser
- Forstå brugerne – byg et værditilbud
- Gør det konkret: Struktur er vigtigere end proces
- Spørgsmål
Om Lars K Jensen
Lars K Jensen er uddannet journalist og har arbejdet med digital udvikling i mediebranchen i mere end 10 år, blandt andet som leder af Ekstra Bladets redaktionelle udviklingsteam og chef for produktudviklingen hos Infomedia.
I dag er han digital chef og rådgiver hos Willmore, hvor han blandt andet hjælper medier og andre organisationer med at forstå deres brugere og omsætte det til konkret viden og handling. Lars er også gæsteunderviser på DMJX, hvor han lærer de studerende, hvordan de med enkle værktøjer kan forstå deres brugere og gøre den gode idé endnu bedre.