Sådan brander du dig til succes på sociale medier (UDSOLGT)

Del:
For medie - og kommunikationsfolk betyder det noget, hvordan man brander sig på sociale medier. De der er dygtigst til det får et større publikum, flere jobmuligheder og mere i løn.

DJs kursuslokale Gammel Strand 50, stuen

22. februar 2016. Kl. 15 til 16
Arrangør: Dansk Journalistforbund
Pris: Gratis (No-Show-Fee) men tilmelding er nødvending

Men hvad skal der til for at bruge sociale medier ordentligt så det skaber værdi for dig på både kort og lang sigt? Og hvornår bliver den personlige branding ulidelig og selvsmagende?

I denne session hos Dansk Journalistforbund får du mulighed for at høre, hvordan to fremtrædende mediefolk bruger deres personlige sociale medieplatforme til at komme ud med egne budskaber og til at markere sig personligt. Få konkrete tips til din personlige profil på sociale medier - og få at vide, hvad der er no go.

Mød journalisterne Jakob Sheikh og Peter Falktoft, der hver især har opbygget deres personlige brand blandt andet ved målrettet at bruge sociale medier. Og få et humoristisk indblik i, hvordan ideer udformes og bliver til virale hits med stor gennemslagskraft på tværs af platforme.
DJs kommunikationschef, Troels Johannesen, er vært ved sessionen.

Her kan du tilmelde dig Sådan brander du dig til succes på sociale medier

OBS! ARRANGEMENTET LIVESTEAMES

Bemærk at der opkræves et No-show-fee på 50 kr. Beløbet betales kun, såfremt deltagere enten ikke møder op til arrangementet eller melder fra efter fristen, som er fredag den 19. februar 2016. 

Afbud skal sendes til event@journalistforbundet.dk.  

Relateret indhold

Ros, det er da noget, man beder om
"Pinlig, desperat, selvpromoverende." Mange vægrer sig mod at bede kunderne smide et par rosende ord på LinkedIn. Anbefalingerne kommer sjældent af sig selv, men de kan være med til at give...
Læs mere
TEMA: KUNDEPLEJE - værdi til kunderne
Firmagaver og julekort til kunderne er so last year. Det nyeste inden for kundepleje er at give dem noget af værdi – så de automatisk tænker på dig, næste gang de skal have løst en opgave
Læs mere
VOXPOP I DJ: Sådan plejer vi kunderne
Hvilke erfaringer har DJs selvstændige/ freelancere selv gjort sig inden for kundepleje? Chokolademønter, portvin, faglige oplæg, teaterture. DJ BIZ Nyt har bedt fire medlemmer fortælle om deres...
Læs mere

Relaterede nyheder

En jobsøgendes bekendelser
Jobannoncer, der søger efter MULTITALENTER. Velmenende råd fra et netværk, der har travlt med sit eget. Og en hverdag, hvor angsten lurer lige under overfladen - som for alt i verden...
Læs mere
Styrket indsats til dimittender i DJ
DJ har særligt fokus på målrettet tilbud til studerende og nyuddannede i ny dimittendpakke, som skydes i gang i løbet af sommeren. Fokus er først og fremmest, hvordan man lander sit første...
Læs mere
Voxpop: Det gør vores arbejde meningsfuldt
Hvad kendetegner et meningsfuldt arbejde? Vi har spurgt seks forskellige medlemmer, og den faglige udfordring vægter højt. De vil gerne både flyttes - og flytte noget selv.
Læs mere

Arrangementer

Nyuddannet – Skab din karriere
Kurset henvender sig til dig, der er uddannet indenfor det seneste år, og som ønsker at lande det første job eller at sætte retning på karrieren.
Læs mere
Nyuddannet? Skriv dig til en jobsamtale
Speeddating med branchen
Læs mere
JobWorkShop - skriv så du bliver kaldt til samtale!
Mange af DJs medlemmer er gode til at skrive. Men de fleste kan blive bedre til at skrive en moderne effektiv jobansøgning. Lær at skrive personligt, konkret, virksomhedsrettet og om fremtiden.
Læs mere