Sådan brander du dig til succes på sociale medier (UDSOLGT)

Del:
For medie - og kommunikationsfolk betyder det noget, hvordan man brander sig på sociale medier. De der er dygtigst til det får et større publikum, flere jobmuligheder og mere i løn.

DJs kursuslokale Gammel Strand 50, stuen

22. februar 2016. Kl. 15 til 16
Arrangør: Dansk Journalistforbund
Pris: Gratis (No-Show-Fee) men tilmelding er nødvending

Men hvad skal der til for at bruge sociale medier ordentligt så det skaber værdi for dig på både kort og lang sigt? Og hvornår bliver den personlige branding ulidelig og selvsmagende?

I denne session hos Dansk Journalistforbund får du mulighed for at høre, hvordan to fremtrædende mediefolk bruger deres personlige sociale medieplatforme til at komme ud med egne budskaber og til at markere sig personligt. Få konkrete tips til din personlige profil på sociale medier - og få at vide, hvad der er no go.

Mød journalisterne Jakob Sheikh og Peter Falktoft, der hver især har opbygget deres personlige brand blandt andet ved målrettet at bruge sociale medier. Og få et humoristisk indblik i, hvordan ideer udformes og bliver til virale hits med stor gennemslagskraft på tværs af platforme.
DJs kommunikationschef, Troels Johannesen, er vært ved sessionen.

Her kan du tilmelde dig Sådan brander du dig til succes på sociale medier

OBS! ARRANGEMENTET LIVESTEAMES

Bemærk at der opkræves et No-show-fee på 50 kr. Beløbet betales kun, såfremt deltagere enten ikke møder op til arrangementet eller melder fra efter fristen, som er fredag den 19. februar 2016. 

Afbud skal sendes til event@journalistforbundet.dk.  

Relateret indhold

Ros, det er da noget, man beder om
"Pinlig, desperat, selvpromoverende." Mange vægrer sig mod at bede kunderne smide et par rosende ord på LinkedIn. Anbefalingerne kommer sjældent af sig selv, men de kan være med til at give...
Læs mere
TEMA: KUNDEPLEJE - værdi til kunderne
Firmagaver og julekort til kunderne er so last year. Det nyeste inden for kundepleje er at give dem noget af værdi – så de automatisk tænker på dig, næste gang de skal have løst en opgave
Læs mere
VOXPOP I DJ: Sådan plejer vi kunderne
Hvilke erfaringer har DJs selvstændige/ freelancere selv gjort sig inden for kundepleje? Chokolademønter, portvin, faglige oplæg, teaterture. DJ BIZ Nyt har bedt fire medlemmer fortælle om deres...
Læs mere

Relaterede nyheder

Ny undersøgelse af medlemmernes brug og tilfredshed med DJ
Torsdag den 29. september sender DJ elektronisk medlemstilfredshedsundersøgelse ud til alle medlemmer. Formålet er at få vigtig viden til det faglige arbejde, så medlemmerne fortsat har stor...
Læs mere
Voldsomme sparekrav truer DMJX på kvaliteten
DMJX rammes særlig hårdt i Regeringens finanslovsforslag og står til at blive beskåret med næsten 20 mio. kr. årligt. En nedskæring, der kan gå hårdt ud over kvaliteten, frygter DJ.
Læs mere
DJ søger to studentermedhjælpere
Vil du være med til at præge studielivet og få indblik i en politisk ledet organisation? Kan du lide at opsøge kontakt med nye mennesker, netværke og kommunikere i både små og store forsamlinger...
Læs mere

Arrangementer

Tag hånd om din karriere – bliv heldig med vilje
Dette er kurset for dig, der er opsagt, fritstillet eller har været ledig i kortere tid, og som har lyst til at finde ud af, hvad der skal være næste skridt i din karriere.
Læs mere
STARTPAKKEN - (4 dage) forløb for nystartede selvstændige/freelancere
Drømmer du om at være din egen chef? Så søg optagelse på DJ STARTPAKKEN for selvstændige/freelancere og bliv klædt på til at være din egen forretning
Læs mere
Netværk for nyuddannede med interesse for kommunikation
Netværket henvender sig til færdiguddannede med interesse for kommunikation, der er i deres første job eller er på vej i det første job.
Læs mere